Professorat

Mònica Baró i Javier Guallar, ponents a les V Xornadas de Bibliotecas Escolares de Galicia

Els professors Mònica Baró i Javier Guallar van participar a les V Xornadas de Bibliotecas Escolares de Galicia que van tenir lloc a Santiago de Compostel·la els dies 7 i 8 de novembre i a les quals van assistir més de mil persones. Les jornades són organitzades per l'Asesoria de Bibliotecas Escolares de la Conselleria de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria de la Xunta de Galícia, que coordina l'activitat de la xarxa de biblioteques escolars gallegues.

Mònica Baró va presentar una ponència titulada «La biblioteca escolar… tiene sentido hoy? Las bibliotecas escolares en el currículo por competencias» i Javier Guallar va parlar de «La curación de contenidos en la biblioteca escolar».