De re linguae

Multilingüitza’t amb Rosetta Stone: matrícula prorrogada fins al 12 de maig!

Rosetta Stone és un mètode d’autoaprenentatge de llengües per Internet amb el qual es pot practicar i millorar diferents destreses lingüístiques i estudiar una o més de les 23 llengües que ofereix el programa. La matrícula romandrà oberta fins al 5 de maig, i dóna dret a utilitzar Rosetta Stone durant sis mesos: del 9 de maig al 30 d'octubre de 2014. Els preus són els següents:

• Per a membres de la UB (alumnat, PAS, PDI, Grup UB): 45 euros
  • Per a llicenciats de la UB: 70 euros

Per matricular-s’hi, cal triar entre dues modalitats: Rosetta Stone Course i Rosetta Stone TOTALe. En totes dues versions hi ha disponibles totes les llengües, però Rosetta Stone TOTALe ofereix, a més, activitats addicionals, jocs, xat i sessions orals programades.

Els membres de la UB tenen ara la possibilitat d'accedir al curs del Campus Virtual Centre d’Autoaprenentatge de Llengües de Plaça Universitat i fer-hi consultes sobre Rosetta Stone o provar-hi el programa.