De re linguae

Multilingüitza’t amb Rosetta Stone: matrícula oberta fins al 27 d’octubre!

En el marc del Pla de llengües, el Vicerectorat d'Estudiants i de Política Lingüística i el Comissionat per a Multilingüisme, per mitjà dels Serveis Lingüístics, ofereix als membres de la Universitat de Barcelona el programa Rosetta Stone, un mètode d'autoaprenentatge de llengües per Internet amb el qual es pot aprendre fins a 23 llengües al ritme que es vulgui i des d'on es vulgui, amb uns preus molt avantatjosos per als membres de la UB.

Amb Rosetta Stone, els alumnes poden accedir a l'aprenentatge de totes les llengües que ofereix el programa amb una sola llicència semestral (del 3 de novembre de 2014 al 30 d’abril de 2015) o anual (del 3 de novembre de 2014 al 29 d’octubre de 2015).

Enguany, a més, el programa té dues modalitats diferents per poder cobrir les necessitats de tothom:

•  Rosetta Stone Course. Per a nivells inicials (fins al B1 del MECR) i disponible per aprendre fins a 23 llengües: alemany, anglès americà, anglès britànic, àrab, coreà, espanyol, francès, grec, hebreu, hindi, irlandès, italià, japonès, llatí, neerlandès, persa, polonès, portuguès (Brasil), rus, suec, tagal (Filipines), turc, vietnamita i xinès.
  • Rosetta Stone Advantage. Per a nivells més alts (fins al B2/C1 del MECR) i disponible per aprendre alemany, anglès americà, anglès britànic i francès.

El període de matrícula estarà obert fins al 27 d'octubre. Trobareu tota la informació necessària a: http://www.ub.edu/xdl/rosetta/.