Nou vídeo sobre l’ensenyament d’IiD

Podeu veure aquí el vídeo promocional dels estudis d’Informació i Documentació que hem realitzat amb l’objectiu de millorar la seva visibilitat social i d’apropar-los als estudiants de secundària i batxillerat. Per a la seva elaboració, hem comptat amb l’assessorament de la professora de CAV, Laia Manresa, i amb la col·laboració desinteressada dels exalumnes Isaac Barrachina, de la Biblioteca del Nord de Sabadell, Francesc Garcia, documentalista a Roberlo SA, Verònica Gil, de Maluquer Advocats, Cristina Gómez, que treballa al Bibliobús Montnegre, i Núria Palomar, de l’Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament. En el vídeo, expliquen com i per què varen triar aquests estudis, quin tipus de formació han rebut, quins són els diferents perfils d’un graduat en Informació i Documentació i com estan de satisfets amb la seva pràctica professional. El rodatge va tenir lloc a l’arxiu del CCCB i a les sales de la Biblioteca de Lletres de la nostra Universitat. A tots els que l’han fet possible, el nostre agraïment. Esperem que us agradi i que en feu la màxima difusió!