Campus

Nous recursos per a facilitar l’aprenentatge al màster de Gestió Documental i Informació a les Empreses

El proppassat dimecres, 8 de febrer, les professores Carina Rey i Manuela Moro van impartir un mòdul dedicat a Gestió de la qualitat en el marc del màster de Gestió Documental i Informació a les Empreses.

És de destacar que la Dra. Moro va fer la classe en temps real  des de Salamanca. Tant els estudiants presents a l’aula de la Facultat com els que segueixen les sessions des de les Illes Canàries i el Perú van escoltar les explicacions de la professora a través del sistema VoIP i li van poder fer preguntes i comentaris en relació a la seva intervenció. Aquest sistema, que té molt bona acollida per part del professorat i de l’alumnat del màster, permet economitzar recursos i és una bona eina per als estudiants, que poden, si així ho desitgen, recuperar en qualsevol moment el discurs del professor.