Nous representants dels estudiants a Junta i Consells d’estudis

El passat 20 de desembre, el degà va nomenar els nous representants dels estudiants als òrgans de govern de la Facultat que havien estat elegits a les passades eleccions. Per a la Junta, van ser nomenats Laura Delgado, Adriana Sabariego, Héctor Rico i Helena Colom (Associació d’Estudiants de BiD), i Paula Mykhaylychenko, Laia Capellas, Helena Olivé i Lara Bautista (Estudiantil).

Al seu torn, els dos consells d’estudis també han cobert totes les places d’estudiants. Robert Mokhtari, Juanjo de la Fuente, Maria Rinaldi, Alba Baqués i Núria Vila (È tempo di decidere), i Daniel Luna i Héctor Rico (Associació d’Estudiants de BiD) s’incorporen al consell d’estudis del grau d’Informació i Documentació. Adriana Sabariego, Laura Delgado, Alícia Moreno, Oriol Piera, Marc Vilalta i Sergio Armenteros (Associació d’Estudiants de BiD) ho fan al del grau Comunicació Audiovisual.