Professió

Noves llibreries «filles» de l’Escola de Llibreria

Tot i que el postgrau impartit per l’Escola de Llibreria té com a objectiu principal la formació professional del personal que ha de treballar a les llibreries, ja són tretze les llibreries creades pels seus diplomats des que va començar aquesta formació, el 2012.

Les tres darreres són: El Gat Pelut, oberta per Marta Gil al barri de les Corts, que va començar fa unes setmanes (vegeu-ne aquí una crònica al Blog de l’Escola de Llibreria) i La Inexplicable, a Sants, a càrrec de Gloria Arquillo i Anun Jiménez, que ha obert fa molt pocs dies i serà inaugurada oficialment el proper 19 de novembre de 2017. Finalment, abans de Nadal, es posarà en marxa Sendak, especialitzada en literatura infantil i juvenil, que dirigeixen Núria Càrcamo i Aitor Martos. L’obriran l’11 de desembre i faran la festa inaugural el 16 del mateix mes.

Ens alegrem d’aquest esplet de noves llibreries (a les quals se n’hi han d’afegir algunes més, obertes per persones que no han passat per l’Escola, com La Carbonera i SomNegra) i els desitgem tota classe d’èxits en el futur. Precisament el passat 14 de novembre, Lluís Agustí, director de l’Escola de Llibreria, va intervenir a Ràdio 4 a l’espai «Noves llibreries amb Xavier Vidal», dins del programa «Anem de Tarda». Podeu escoltar aquí l’àudio del programa.