Noves sessions a la UB de l’obra «Jordi Rubió i l’esperit del llibre»

Theatrum Sapientiae, una iniciativa de la UB que té l’objectiu de donar a conèixer personatges destacats de la ciència catalana a través d’una experiència teatralitzada, ha programat noves sessions de l’obra Jordi Rubió i l’esperit del llibre —guió i direcció de Gaston Gilabert— que es representarà a l’Aula Capella de l’edifici Històric tots els divendres dels mesos de febrer i març. Entre el 1930 i el 1939, Jordi Rubió i Balaguer va ser director de l’Escola de Bibliotecàries de la qual celebrem precisament enguany el centenari.

El projecte Theatrum Sapientiae és fruit de la col·laboració entre la Unitat de Cultura Científica i Innovació (UCC+i) de l’Àrea de Comunicació i el Grup de Recerca Aula Música Poètica de la Facultat de Filologia. L’activitat està adreçada al públic general, si bé es preveu la programació de sessions específiques per a estudiants de secundària. Les inscripcions es gestionen a través d’aquest formulari.