Professorat

Núria Jornet, membre d’un tribunal que premia els millors treballs de recerca de Batxillerat

La professora Núria Jornet forma part del tribunal que avalua els millors treballs de recerca de batxillerat dels Instituts de Vilanova i la Geltrú en el marc dels premis anuals que concedeix el Cercle Professional de Vilanova, una associació d'empresaris de Vilanova i la Geltrú que, amb aquesta iniciativa, vol fer costat a la promoció de la recerca i de l'emprenedoria entre els més joves.

Enguany, se celebra ja la desena edició d'aquest concurs que premia la qualitat dels treballs en tres modalitats: Ciències; Humanitats, Ciències Socials i Artístic; i Tecnologia. A la dotació econòmica (un primer i un segon premi per a cada categoria), cal afegir-hi l'acte de lliurament dels guardons, que reuneix el jurat, els membres del Cercle, diverses autoritats de l'administració local i de l`àmbit educatiu, els estudiants premiats i les seves famílies i els premiats dels anys anteriors.