Campus

Oberta la matrícula del curs de postgrau «Explotació de la Informació a les Empreses»

És obert el període de matrícula per al curs de postgrau d’Explotació de la Informació a les Empreses, que té l’objectiu d’aprendre a identificar els instruments, els canals i els formats òptims per a l’explotació, la difusió i l’aprofitament de la informació i la documentació, i també a processar-la per satisfer les necessitats de l’organització. El curs aprofundirà en conceptes com interoperabilitat, open data, linked data, big data, anàlisi de dades i curació de continguts, i es treballarà amb tecnologies de Business Intelligence.

Aquest curs correspon al mòdul 4 del màster de Gestió Documental i Informació a les Empreses (MGDIE), però es pot cursar separadament. Inclou una sessió inicial d’anivellament i un examen final, i proporciona un títol de Curs Superior Universitari (9 crèdits). Preveu també la possibilitat d’admetre alumnes que no siguin titulats universitaris, que optaran a l’obtenció d’un títol d’extensió universitària.

La docència s’imparteix entre el 28 d’abril i el 28 de maig de 2015, amb els mateixos recursos tecnològics i amb la mateixa metodologia que el MGDIE, que es cursa en línia.

Per a més informació, podeu utilitzar el formulari de contacte de la pàgina web del MGDIE o adreçar-vos a la Secretaria d’Estudiants i Docència de la Facultat (bibdoc@ub.edu, tel. 934 035 770).