Professorat

Jornada «Les humanitats i les ciències socials: de la universitat a l’empresa» (17 de novembre)

La Fundació Bosch i Gimpera (FBG) organitza la jornada Les humanitats i les ciències socials: de la universitat a l’empresa, amb l’objectiu impulsar la transferència de coneixement. El proper 17 de novembre, quatre investigadors de la UB, entre els quals el professor Miquel Térmens, compartiran amb els assistents la seva experiència de col·laboració amb empreses a la taula rodona «Experiències en projectes col·laboratius», que moderarà la psicòloga Mònica Sabata, directora executiva de la Càtedra Josep Termes. Durant els darrers quatre anys, la FBG ha gestionat més de 1.600 contractes entre investigadors de la UB i institucions i entitats de l’àmbit de les humanitats i les ciències socials. La jornada s’adreça a investigadors, grups de recerca i doctorands.