Participació de la Facultat a CRECS 2019

Els dies 22, 23 i 24 de maig, ha tingut lloc a la Universitat de la Rioja a Logroño, la 9a Conferencia internacional sobre Revistas de Ciencias Sociales y Humanidades (CRECS 2019), que organitza la revista El profesional de la información i el grup ThinkEPI. Enguany, el tema de les jornades era «Evaluación de publicaciones científicas: fuentes tradicionales y nuevas propuestas».

Com ja és habitual, la Facultat ha tingut una notable presència:

Ernest Abadal, Francesc Garcia Grimau i Candela Ollé han presentat la comunicació «Plan S: Oportunidades y amenazas para las revistas de Humanidades y Ciencias Sociales», amb Alexandre López-Borrull.

Javier Guallar ha impartit el taller «Estrategia en medios sociales para revistas académicas» conjuntament amb Natalia Arroyo, i ha presentat la comunicació «Análisis temático y conceptual de revistas científicas mediante SciMAT: el caso de El Profesional de la Información (EPI), 2013-2018», amb José-Ricardo López-Robles, Manuel-Jesús Cobo, Nadia-Karina Gamboa-Rosales i José-Ramón Otegi-Olaso.

Per últim, Mario Pérez-Montoro ha impartit el taller «Tratamiento de gráficos en la edición electrónica de revistas».

Els professors Abadal, Guallar i Pérez-Montoro son també membres del comité científic de la conferència.