Participació de professors de la Facultat en un projecte REDICE

La convocatòria d’ajuts REDICE (Recerca en Docència Universitària) finança projectes de recerca relacionats amb l’ensenyament universitari, alhora que pretén fomentar la creació, consolidació i ampliació d’equips i xarxes multidisciplinàries de recerca.

En la darrera convocatòria, les professores de la Facultat Sílvia Argudo, Maite Comalat i Aurora Vall, del grau d’Informació i Documentació, i M. Àngels García i Lydia Sánchez, del grau de Comunicació Audiovisual, participen en un projecte que ha estat seleccionat. El projecte, Time & procrastination 19.5. Gestión del tiempo y procastinación: elementos para una reformulación del Plan de Acción Tutorial de 9 grados y 10 màsters de la UB (y una doble titulación), el lidera la doctora Caterina Calderón Garrido del Departament de Psicologia Clínica i Psicobiologia.

Està previst que, en el marc d’aquest projecte, es passi properament una enquesta als alumnes dels graus d’Informació i Documentació, de Comunicació Audiovisual i del doble grau InfoCom, així com dels màsters de Biblioteques i Col·leccions Patrimonials i de Gestió de Continguts Digitals. A partir de les dades obtingudes es preveuen accions de millora a través del PAT d’aquests ensenyaments.