«Passaport a la professió» per als estudiants d’IiD: noves activitats

El passat dimecres,1 de març, van tenir lloc a la Facultat nova sessions del Passaport a la Professió, una activitat promoguda pel Servei d’Atenció a l’Estudiant (SAE) per conscienciar els alumnes d’IiD de la importància d’anar configurant un currículum de forma paral·lela al desenvolupament dels estudis.

Els estudiants de primer curs van assitir a les xerrades L’autoconeixement: l’embrió d’un projecte professional, a càrrec de l’equip tècnic d’ocupació de Barcelona Activa, i Com dissenyar el projecte professional des de primer del grau, a càrrec de l’orientadora del SAE i de professorat del grau.

Al seu torn, l’equip tècnic d’ocupació de Barcelona Activa va parlar als estudiants de segon de Com conèixer el mercat de treball i les seves vies d’accés i l’orientadora del SAE i professorat del grau va plantejar el tema Com puc fer currículum mentre estudio el grau.