«Passaport a la professió» per als estudiants d’IiD: segona activitat del curs

El passat dimecres, 2 de novembre, va tenir lloc el segon bloc d’activitats d’aquest curs del Passaport a la professió, un projecte adreçat als alumnes de primer i segon curs del grau d’Informació i Documentació, que la Facultat organitza conjuntament amb el Servei d’Atenció a l’Estudiant (SAE) per tal que puguin orientar millor el seu futur professional, mitjançant l’assistència a diferents activitats i cursos.

Els estudiants de primer van participar al seminari «Com afrontar exàmens i treballs», impartit per Anna Lluch, pedagoga del SAE, que té lloc en el marc de l’assignatura Tècniques de Comunicació. A continuació, van assistir a la «Jornada de sortides professionals», una taula rodona organitzada per l’assignatura Introducció als sistemes d’informació i documentació que va comptar amb la presència d’antics estudiants de la Facultat que ara treballen en àmbits diversos: Laura Antón (documentalista a BTV), Alejandro García Villanueva (gestor documental a Aviation Island),  Alex López Martínez (documentalista fotogràfic a Dorna Sports) i Carla Ollé (documentalista a BlueLiv).

Al seu torn, els estudiants de segon van assistir a una sessió informativa sobre oportunitats de mobilitat nacional i internacional.