Professorat

Pedro Rueda publica l’edició facsímil i l’estudi d’un catàleg de venda de llibres del segle XVII

El professor Pedro Rueda ha publicat el Catalogus librorum o memoria de todo genero de facultades que se venden en casa de Diego Cranze en esta Ciudad en un llibret que inclou l'edició facsímil i l'estudi d'aquest catàleg de venda de llibres del s. XVII. El Catalogus librorum de Diego Crance (Sevilla, 1680) va ser el primer catàleg publicat per a la venda de llibres a Mèxic. El llibre ha estat editat per la Coalición de Libreros de Mèxic i el mes de març ha estat presentat a la Feria del Libro de Ocasión i a la Universidad Autónoma del Estado de México. Aquest llibre forma part del projecte de recerca sobre catàlegs de llibreters i editors en el qual també participen els professors Lluís Agustí, Mònica Baró, Jesús Gascón i altres investigadors.