Premi de l’IFLA per a estudiants d’IiD

La secció de formació professional de l'IFLA (IFLA Education & Training Section) convoca un premi per a un treball d'un estudiant de l'àrea d'Informació i Documentació: el 2015 IFLA/ekz LIS Student Paper Award.

Per participar en el concurs, cal enviar una proposta de comunicació per mitjà d'alguna de les seccions de l'IFLA. El termini per fer arribar els resums varia segons les seccions. Si la proposta de comunicació és acceptada, s'ha d'enviar el text sencer abans del 15 d'abril de 2015. El guanyador podrà assistir, amb totes les despeses pagades —viatge, allotjament i inscripció—, al proper IFLA World Library and Information Congress que se celebrarà del 15 al 21 d'agost de 2015 a Ciutat del Cap (Sud-àfrica).