Presa de possessió de Carlos Aguilar com a vicedegà

El passat 17 de juliol, el professor Carlos Aguilar va prendre possessió com a vicedegà d’equipaments de la nostra Facultat en substitució de Mònica Baró, en un acte a l’Edifici Històric de la Universitat de Barcelona.

Carlos Aguilar és llicenciat en Ciències Físiques i doctor en Comunicació Audiovisual per la Universitat de Barcelona. La seva trajectòria prèvia ha estat lligada a l’educació secundària i a l’Escola de Cinema i Audiovisual de Catalunya. Actualment és professor lector del Departament de Biblioteconomia, Documentació i Comunicació Audiovisual, membre del grup de recerca consolidat DHIGECS i del grup d’innovació docent In-COMAV.

Carlos Aguilar amb el Dr. Joan Elias, rector de la UB

Recordem que el passat 24 d’abril van prendre possessió Miquel Térmens com a nou degà, en substitució d’Ernest Abadal, Marina Salse com a vicedegana acadèmica, en substitució de Maite Comalat i Javier Guallar com a secretari acadèmic, en substitució d’Anna Rubió. Amb la incorporació de Carlos Aguilar queda complet l’actual equip deganal de la Facultat.

L’equip deganal al complet: Javier Guallar, Carlos Aguilar, Miquel Térmens i Marina Salse