Professorat

Presència de la Facultat als nous projectes de recerca del Ministeri

A principis de maig s’ha conegut la resolució provisional de la concesió de projectes de recerca del Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades (els Proyectos de I+D de Generación de Conocimiento, o de Retos de la Sociedad), als quals diversos investigadors de la nostra Facultat s’han presentat.

A la convocatòria actual, han estat concedits els següents projectes que compten amb professors de la Facultat com a investigadors principals (IP):

• Ciencia abierta en España: una aproximación global para evaluar su grado de implementación, amb Ernest Abadal, com a IP.
  • Redes de colaboración científica en ciencias sociales y humanidades en Europa: análisis de la participación en proyectos y de la coautoría, amb Jordi Ardanuy i Ángel Borrego d’investigadors principals.
  • Paisajes monásticos, representaciones y virtualizaciones de las realidades espirituales y materiales medievales en el Mediterráneo occidental (siglos VI-XVI), amb Núria Jornet com a coinvestigadora principal.
  • Rediseñando Apps educativas de calidad dirigidas a la primera infancia, amb Mariona Grané com a coinvestigadora principal.

Cal afegir-hi un altre projecte en actiu actualment: Saberes conectados: redes de venta y circulación de impresos en España y Latinoamérica, amb Pedro Rueda com a IP.

Un bon nombre de professors de la Facultat participen com a investigadors als projectes esmentats, i també a projectes d’altres universitats.