Professorat

Presència de la Facultat a FESABID’13

Els propers 23, 24 i 25 de maig tenen lloc a Toledo les XIII Jornadas de Documentación FESABID'13, amb una nodrida presència de la Facultat. El degà Ernest Abadal i la vicedegana Mònica Baró intervenen a la sessió organitzada per la RUID «El grado en Información i Documentación: otra vuelta de tuerca», Ciro Llueca hi conduirà el taller «Preservación digital: 5 reglas para tomar decisiones», i Miquel Térmens —juntament amb Núria Casaldàliga i Cristina Azorín— participen al panel de experiencias «Tecnologías y estándares al detalle» amb la comunicació «Evaluación con el Esquema Nacional de Seguridad (ENS): la aplicación en el repositorio institucional de la UAB». A més, hi tindrà lloc la presentació del Código deontológico de SEDIC, en la redacció del qual ha participat la directora del departament de BiD, Concepción Rodríguez, membre del Grupo de Ética Profesional de SEDIC.