Presentació de dos curtmetratges d’estudiants de CAV

El passat 28 de juny dos grups d’alumnes de 3r curs del grau de Comunicació Audiovisual van presentar els seus curtmetratges, emmarcats dintre de l’assignatura Projectes II, al Centre Cívic Josep Maria Trias i Peitx de Barcelona.

Els alumnes Inés Acuña, Víctor Bañeras, Victor Barboteo, Pau Fernández, Daniel Molina, Manel Planchart, Paula Salvador i Marc Villafranca, com a grup Axan, i tutoritzats pel professor Gerard Gormenzano, van presentar Nimio. Aquest curt de ficció, de menys de 15 minuts de duració, és una reflexió sobre la importància (o la no importància) de les decisions que es prenen a la vida.

Al pie de la letra va ser l’altre projecte presentat, i ha estat creat pels estudiants Andrea Amador, Raquel Bernabeu, Daniel Moya, Laura Nogueira, Isaac Ros, Julia Sala i Marc Serrano, agrupats amb el nom d’Enfok Productions. Aquest curt divulgatiu, tutoritzat pels professors Jaume Vilaseca, Fernando Polanco, Mª Ángeles García Asensio i Laura Cuffí, és fruit d’una col·laboració entre la Facultat de Biblioteconomia i Documentació i la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut. El projecte sorgeix de la investigació del TFG de l’estudiant de podologia Karen Pacheco i busca conscienciar la població del correcte compliment del tractament del peu d’atleta, a través de l’humor i els recursos audiovisuals.