• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Presentació de la guia «Universitaris que col·laboren amb entitats socials en el marc de la seva activitat acadèmica» (1 de desembre)

desembre 1, 2015 @ 12:00 - 13:00

El proper dimarts, 1 de desembre, a les 13 h, tindrà lloc a l’aula 309 la presentació d’una guia que la UB i la Taula d’Entitats del Tercer Sector han editat conjuntament per fomentar la realització d’estades de pràctiques, i treballs de final de grau i de màster en alguna de les més de 6000 entitats que formen la Taula. La guia Universitaris que col·laboren amb entitats socials en el marc de la seva activitat acadèmica vol recollir les possibilitats que ofereixen les entitats socials per al desenvolupament curricular i competencial dels estudiants. La sessió, que tindrà una durada de 90 minuts, serà conduïda per Sara Villar, que va ser membre del Comissionat per a Participació, Ocupabilitat i Emprenedoria Social de la UB.

Mostra els detalls

Data: