Professorat

Presentació de l’informe final d’avaluació de la Biblioteca P. Florentino Idoate S.J. de la Universidad Centroamericana (UCA) de El Salvador

El passat 25 de maig, i coincidint amb la celebració del Día del Bibliotecario Salvadoreño, va tenir lloc a la UCA la presentació de l’informe final d’avaluació de la biblioteca d’aquesta universitat, en la que han participat, com a membres del Comitè d’Avaluació Extern (CAE), els professors Sílvia Argudo, Núria Balagué, Rosa Seguí i Cristóbal Urbano. El procés d’avaluació va començar a principis de 2015 amb l’adaptació que el CAE va fer del protocol AQU d’avaluació de serveis bibliotecaris, i va comportar la visita a San Salvador, el passat mes de setembre, de Sílvia Argudo i Cristóbal Urbano i l’elaboració d’un informe extern.

La vicerectora acadèmica de la UCA va presidir l’acte, i el resultat final del procés i les propostes de millora van ser explicats al personal per destacats membres de l’equip directiu de la universitat que han format part del Comitè d’Avaluació Intern, com ara la mateixa vicerectora, el director de recerca, el director de gestió curricular, el coordinador de TIC i la cap de l’oficina de personal, en una demostració de la implicació del rectorat en la transformació i posada al dia de la biblioteca.