Presentació del vídeo «Sóc jo?», dels estudiants de CAV Iris Aldeguer, Oriol Hosta, Teresa Madridejos i Nora Porta (10 de març)

El 25 de novembre, es va celebrar l’acte de cloenda de «La UB contra la violència masclista: uneix-t’hi de deBò!», una activitat que la Unitat d’Igualtat de la UB i les Comissions d’Igualtat de les Facultats van posar en marxa amb l’objectiu de sensibilitzar l’alumnat i crear una cultura corporativa de lluita contra la violència de gènere. Els estudiants que hi han participat van rebre formació sobre el tema i van presentar un projecte o treball.

El passat 25 de novembre —Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones—, els pòsters dels projectes van ser exposats al Pati de Lletres i es va fer una projecció de vídeos a l’aula Capella. El projecte guanyador va ser: Les sirenes que conserven la veu, de Clara Machín, Raquel Suárez i Carla Gallén, i el vídeo Sóc jo?, dels estudiants de CAV Iris Aldeguer, Nora Porta, Oriol Hosta i Teresa Madridejos, va rebre l’accèssit. Donem l’enhorabona a l’Iris, la Nora, l’Oriol i la Teresa!

– See more at: http://bd.ub.edu/noticies/node?page=1#sthash.lbNJ1Sou.dpuf

Els estudiants de CAV Iris Aldeguer, Oriol Hosta, Teresa Madridejos i Nora Porta són els autors del vídeo Sóc jo?, que va ser distingit amb un accèssit al concurs de projectes «La UB contra la violència masclista: uneix-t’hi de deBò!», una activitat que la Unitat d’Igualtat va posar en marxa amb l’objectiu de sensibilitzar l’alumnat i crear una cultura corporativa de lluita contra la violència de gènere.

La projecció d’aquest vídeo inaugurarà la jornada que la Comissió d’Igualtat de la Facultat ha organitzat el proper dia 10 de març per celebrar el Dia Internacional de les Dones. Després de la presentació del vídeo, tindrà lloc la taula rodona «Dones i audiovisual», moderada per Lydia Sánchez, que comptarà amb la presència de Laia Manresa, Paula Ortiz i Marta Vergonyós. Podeu descarregar des d’aquí el programa complet de l’acte.