Presentació dels treballs finals del postgrau de Llibreria

El passat 11 de juny de 2018 va tenir lloc l’acte de defensa dels treballs finals del diploma de postgrau de l’Escola de Llibreria, en la seva sisena promoció. En total foren cinc projectes, elaborats en grup, que corresponen tant a projectes de llibreries noves (reals o imaginàries), com de rellançament de negocis ja existents o d’empreses de serveis per a llibreries.

Aquest és el treball més important del curs, per al qual els alumnes han d’aprofitar els continguts dels diversos blocs temàtics. Cada equip va defensar el seu projecte davant del tribunal, que estava format per Antoni Daura, antic president del Gremi de Llibreters; David Baró, professor del bloc de Màrqueting, i Lluís Agustí, director de l’Escola de Llibreria.

Aquests són els noms dels projectes: 237, Literatura i Cinema; Llibreria Alexandria; Assessoria Estigma; Llibreria Hivernacle, i Petit Elefant, Llibreria Infantil i Juvenil.