Primer simposi internacional del Fons Guillem Díaz-Plaja: perspectives d’un llegat (12 de desembre)

El proper dilluns, 12 de desembre, tindrà lloc el Primer simposi internacional del Fons Guillem Díaz-Plaja. La professora Núria Jornet i l’antiga estudiant del màster de Biblioteques i Col·leccions Patrimonials, Laura Vilchez, hi participen amb la comunicació «El Fons Guillem Díaz-Plaja: perfil i potencialitats d’un arxiu personal». L’acte està organitzat pel Fons Guillermo Díaz-Plaja en col·laboració amb la Universitat de Barcelona i la Reial Acadèmia de Bones Lletres. El fons Díaz-Plaja ha estat objecte del TFM de Laura Vilchez, que hi ha treballat en el marc d’un conveni de cooperació educativa sota la tutela de la professora Jornet.