Primera sessió del programa «Passaport a la professió», adreçat als estudiants de 1r curs del grau d’IiD

Avui, dimecres 28 d’octubre, els alumnes de primer curs del grau d’Informació i Documentació han tingut l’oportunitat d’assistir a les dues primeres activitats previstes dins del programa Passaport a la professió que aquest curs s’ha iniciat a la Facultat. Aquest programa, que es desenvoluparà al llarg de tots els seus estudis, els permetrà orientar millor el futur professional, mitjançant l’assistència a diferents activitats i cursos. Al final de cada curs acadèmic, els alumnes que així ho hagin sol·licitat podran obtenir un crèdit ECTS.

La primera activitat d’avui ha estat la xerrada «Adaptar-te a la universitat, viure la carrera amb visió de futur professional», dirigida per Anna Lluch, pedagoga del Servei d’Atenció a l’Estudiant (SAE). A continuació, ha tingut lloc la tutoria de grup, dirigida per la tutora del Pla d’Acció Tutorial Sílvia Argudo, també molt centrada en l’adaptació dels nous estudiants a la Universitat.

La propera sessió del Passaport a la professió tindrà lloc el 4 de novembre amb dues activitats que s’inclouen dins de la programació dels dimecres d’algunes assignatures de primer curs. De 9.30 a 11 h (aula 114), tindrà lloc la xerrada «Com afrontar exàmens i treballs», de l’assignatura Tècniques de comunicació, sessió que també serà conduïda per Anna Lluch del SAE. A continuació, d’11:30 a 13:30 h, es farà la Jornada de sortides professionals, que, com és tradició, té lloc en el marc de l’assignatura Introducció als sistemes d’informació i documentació.

Malgrat que aquestes activitats formen part del programa Passaport a la professió i pertanyen a diferents assignatures, l’assistència és oberta a tothom que ho desitgi. Trobareu més informació sobre el Passaport a la professió a la pàgina web del SAE: http://www.ub.edu/sae/orientacio/passaport-a-la-professio.html.