Primeres visites del semestre a biblioteques i arxius

Els estudiants de l’assignatura Introducció als sistemes d’informació i documentació del grau d’IiD van visitar el passat dimecres, 26 de febrer, dos arxius municipals: l’Arxiu Municipal de Sant Adrià de Besòs i l’Arxiu Municipal d'Esplugues de Llobregat.

Els estudiants del programa Biblioteques i Arxius en l'Era Digital de  la Universitat de l'Experiència també han anat de visita. El passat dimarts, dia 25, a la Biblioteca Pavelló de la República, i el dijous, dia 27, a l'Arxiu de la Corona d'Aragó, on l'arxivera Rosa Gregori els va parlar dels orígens i l'evolució de l'arxiu i del paper cabdal de la cancelleria medieval, i els va fer una visita comentada a l'exposició «Del més enllà al Nou Món: els viatges medievals i les capitulacions de Colom».