Professorat

Professors de Comunicació Audiovisual, al congrés d’innovació docent CIDUI

El X Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació CIDUI 2018, que té lloc del 4 al 6 de juliol de 2018 al Palau de Congressos de Girona, acull dues comunicacions presentades per professors del grau de Comunicació Audiovisual de la Facultat, en tant que membres del grup d’innovació docent In-COMAV (Innovació en Comunicació i Mitjans Audiovisuals).

Es tracta de M. Àngels Garcia, Lydia Sánchez, Anna Marquès, Carlos Aguilar i Sergio Villanueva, que presenten  la comunicació «Innovando en la mejora de las capacidades persuasivas del estudiante de Comunicación Audiovisual: el pitch profesional», i de M. Àngels Garcia i Jaume Vilaseca, que, juntament amb la professora Laura Cuffí, de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut, presenten la comunicació «Rúbrica analítica para la evaluación de competencias profesionalizadoras de estudiantes de Medicina y de Comunicación Audiovisual de la Universidad de Barcelona participantes en un proyecto de Aprendizaje y Servicio». Aquesta última comunicació forma part de la sessió monogràfica «ApS: aprenentatge significatiu i responsabilitat social».

Ambdues comunicacions són fruit de la tasca desenvolupada durant els últims dos cursos acadèmics per millorar les capacitats comunicatives dels estudiants, tant en presentacions orals com en la creació de productes audiovisuals.