Projecte «Com construir relacions sexoafectives sanes? Cuida’t, Cuida» adreçat als estudiants de la UB

En el marc del projecte «La UB contra la violència masclista», la Comissió d’Igualtat ha organitzat l’activitat Com construir relacions sexoafectives sanes? Cuida’t, Cuida, amb la finalitat de donar eines a l’alumnat de la UB per desenvolupar les seves relacions sexoafectives de manera sana i saludable. El projecte inclou tres sessions formatives de tres hores que tindran lloc al llarg del mes d’octubre  i un concurs de tweets i de fotografia. La cloenda de l’activitat —que els estudiants poden reconèixer amb un crèdit ECTS— tindrà lloc el 25 de novembre. El període d’inscripció acaba el 30 de setembre.