Projecte «Com construir relacions sexoafectives sanes? Cuida’t, Cuida» adreçat als estudiants de la UB

Per segon any consecutiu i en el marc del projecte «La UB contra la violència masclista», la Comissió d’Igualtat ha organitzat l’activitat Com construir relacions sexoafectives sanes? Cuida’t, Cuida amb la finalitat de donar eines a l’alumnat de la UB per desenvolupar les seves relacions sexoafectives de manera sana i saludable. El projecte inclou tres sessions formatives de tres hores que tindran lloc al llarg del mes de novembre i un concurs de piulades a Twitter i de fotografia. La cloenda de l’activitat —que els estudiants poden reconèixer amb un crèdit ECTS— tindrà lloc el 15 de febrer. El període d’inscripció acaba el 13 de novembre.