Publicació de la Biblioteca i exposició sobre Assumpció Estivill

L’Assumpció Estivill es va jubilar fa unes setmanes i des de la biblioteca de la Facultat se l’ha volgut homenatjar preparant un recull bibliogràfic amb la seva extensa obra, dedicada principalment a l’estudi de la història de l’Escola de Bibliotecàries i de les biblioteques populars de Catalunya, així com també als aspectes de la catalogació i l’automatització de biblioteques. Aquest fulletó també conté una breu nota biogràfica i un conjunt de fotografies que cobreixen prop de 40 anys de la seva carrera professional.

Paral·lelament, el text està acompanyat amb una exposició de les obres del fons de la biblioteca. Us convidem a visitar-la a l’entrada de la biblioteca a partir del 15 d’abril.

Podeu accedir a la guia de lectura: Assumpció Estivill Rius: recull bibliogràfic amb motiu de la seva jubilació en aquests enllaços:

Podeu consultar altres publicacions de la biblioteca: