Publicada una guia per fer vídeos accessibles a persones amb discapacitat

La professora Mireia Ribera és responsable, juntament amb Toni Granollers —de la UdL— de l’edició de la Guia de contingut digital accessible: vídeo, una guia adreçada sobretot a professors universitaris que pretén donar-los pautes i recomanacions a l’hora de crear vídeos accessibles a persones amb discapacitat visual i auditiva.

L’obra és el resultat del treball realitzat en el marc del  PMQD «El vídeo sense barreres com a suport per la docència en l’educació superior» que agrupa investigadors de la UdL i de la nostra Facultat: Miquel Centelles, Marina Salse i Bruno Splendiani, tots ells membres del grup de treball Adaptabit. Aquests materials complementen la Guia de contingut digital accessible que va ser publicada el 2010 i on ja van participar també Mieria Ribera i Marina Salse.