Professorat

Publicat el llibre «Qui era qui a l’Escola de Bibliotecàries», d’Assumpció Estivill

Edicions de la Universitat de Barcelona acaba de publicar el llibre d’Assumpció Estivill Qui era qui a l’Escola de Bibliotecàries, un recull de notícies biogràfiques del professorat que va impartir classes a l’Escola entre 1915 i 1972. La publicació del llibre s’emmarca en les activitats organitzades per commemorar el centenari de la Facultat i apareix ara, just quan fa cent anys que la primera promoció acabava el primer curs a l’Escola. El treball s’organitza en cinc seccions: a la primera hi trobarem les notes biogràfiques dels directors, des d’Eugeni d’Ors fins a Rosalia Guilleumas, i les quatre següents corresponen a cadascuna de les etapes que marquen la història de l’Escola: el període fundacional, els anys de la dictadura de Primo de Rivera, la direcció de Jordi Rubió i Balaguer i els anys del franquisme.