Professorat

La UB publica un llibre sobre el sector audiovisual on participen dos professors i un alumne de CAV

Els professors Jaume Duran i Cilia Willem, de CAV, han participat amb experts del sector audiovisual com Romà Gubern, Antoni Muntadas, Pere Portabella, Laura Baigorri, Alfonso Parra, Joan Fontcuberta i molts d'altres, en el llibre Puntos de encuentro en la iconosfera. Interacciones en el audiovisual, que ha estat coordinat per Antoni Mercader i Rafael Suárez i acaba de publicar edicions UB dins de la col·lecció Comunicación activa. L’obra està plantejada com un diàleg on, al costat de veus més experimentades, hi trobem autors novells, com ara Sergio Gómez, un estudiant de tercer curs del grau de CAV.

El llibre serà presentat el proper 18 d'abril, a les 19,30 h, a la sala d’actes d’Arts Santa Mònica.