Publicats els materials del seminari de l’Aula Rubió

Ja podeu accedir des de la pàgina web de la Facultat a tots els materials del seminari de l'Aula Jordi Rubió i Balaguer dedicat al web semàntic que va tenir lloc el passat dia 9 d'abril en record de la professora Montserrat Sebastià. Hi trobareu l’enregistrament audiovisual de l’acte editat per UBtv i la resta de documents complementaris: el díptic Montserrat Sebastià, en el record que es va lliurar en mà als assistents, la guia de lectura Montserrat Sebastià i Salat, in memoriam que va elaborar la biblioteca de la Facultat, la guia de lectura El web semàntic: la complexitat se significa, dedicada al tema central del seminari, que també va preparar la biblioteca, i les presentacions que van acompanyar les intervencions de Gerard Casamayor, Eva M. Méndez i Ramon Ros en la taula rodona «El web semàntic: més enllà d’una extensió del web actual?».