Reconeixement de lliure elecció a IiD per l’assistència a BCSalut2015

El Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya organitza, el 18 i 19 de juny, les I Jornades de Biblioteques i Salut de Catalunya (BCSalut 2015), sota el lema «Tendències de futur: nous horitzons, nous entorns i reptes professionals». A les Jornades, s’analitzaran les principals tendències en la gestió i l’accés a la informació científica i els nous escenaris que es perfilen en la gestió del coneixement. També s’hi presentaran alguns exemples d’innovació del sector. La professora Carina Rey hi moderarà la taula rodona «Dues visions d’una mateixa realitat: els gestors i els consumidors».

L’organització de les Jornades ha reservat 10 places per a alumnes del grau d’Informació i Documentació. Aquests alumnes podran sol·licitar el reconeixement acadèmic de 0,5 crèdits.