Resultats definitius de les eleccions d’estudiants

La UB ha publicat els resultats definitius de les eleccions d'estudiants que van tenir lloc el passat dia 26 d'abril. Pel que fa a la nostra Facultat, no hi ha hagut canvis respecte als resultats provisionals que ja vam anunciar en aquest butlletí de notícies.

Per a la Junta de Facultat, han estat elegits Alexis Santano, Laura Jurado, Helena Lorenzo, Vicent Gil, Joan Truyols, Adrià Fernàndez i Cristina Guirado, els 7 membres de la candidatura Aboloniats per Biblioteconomia, i Jesús Sánchez, de l'AJEC. Per al Consell d'Estudis, Estefania Dorado, Francesc García, Silvia Nieves Gómez, Cristina Marsá, Mireia Alcalá i Adrià Fernández, de la Candidatura al Consell d'Estudis, i també el candidat de l'AJEC Jesús Sánchez. Pel que fa al Claustre, els elegits han estat Alexis Santano, de Forever Alone Biblioteconomia, i de nou Jesús Sanchez, de l'AJEC. Ara, els representants dels estudiants hauran de decidir qui ha de formar part de les comissions delegades de la Junta de Facultat (Comissió Acadèmica, Comissió de Professorat, Comissió de Biblioteca, Comissió de Qualitat i Comissió de Dinamització Lingüística).

Aquí podeu consultar els percentatges de participació dels diversos col·lectius que van ser cridats a les urnes.