Professió

«Retrats als productors», vídeos d’entrevistes a productors audiovisuals

La Facultat de Biblioteconomia i Documentació de la Universitat de Barcelona ha iniciat una col·laboració amb Productors Audiovisuals de Catalunya (PAC) per a la realització de la sèrie de vídeos Retrats als productors. Aquests vídeos estan realitzats pels estudiants del grau de Comunicació Audiovisual Helena Colom i Thiago Rizardi i consisteixen en una minientrevista de tres preguntes:

• Per què et vas fer productor?
  • Com es diu la teva productora i per què?
  • Quina pel·lícula t’hagués agradat produir?

Les entrevistes es publicaran periòdicament al web de PAC i a les xarxes socials, amb l’objectiu de donar visibilitat als productors audiovisuals catalans en el marc del 40 aniversari de l’entitat. El primer vídeo de la sèrie és una entrevista al productor Norbert Llaràs d’Alhena Production i ja es pot veure al web de PAC i a la plataforma Youtube.