Reunió del projecte Erasmus+ «ILO» a la Facultat

Els passats 3 i 4 de novembre de 2017, va tenir lloc a Barcelona la tercera trobada del projecte Erasmus+ ILO: Information Literacy Online on participa la nostra Facultat, juntament amb la City University of London (Regne Unit), el Deutsche Institut für Internationale Pädagogische Forschung (Alemanya), la Stiftung Universität Hildesheim (Alemanya), la Sveučilište u Zadru (Croàcia) i la Univerza v Ljubljani (Eslovènia).

El projecte ILO té la finalitat d’elaborar un MOOC amb un enfocament multilingüe adreçat a estudiants dels primers cursos d’universitat i orientat a millorar les competències relacionades amb la identificació de necessitats d’informació. Per part de la Facultat, van assitir a la trobada els quatre professors que formen part del projecte: Sílvia Argudo, Ángel Borrego, Juanjo Boté i Cristóbal Urbano.