Professorat

Rosa Seguí i Aurora Vall participen en unes jornades sobre discapacitat a Salamanca

Les professores Rosa Seguí i Aurora Vall participen a les VIII Jornadas Científicas Internacionales de Investigación sobre Discapacidad que organitza l'Instituto Universitario de Integración en la Comunidad (INIC0) durant els dies 14,15 i 16 de març a Salamanca.

L'INICO està vinculat a la Universidad de Salamanca i té l'objectiu de contribuir a la consolidació d'equips de recerca interdisciplinars que treballen en matèria de discapacitats i pretén impulsar inciatives encaminades a millorar la qualitat de vida de les persones malaltes o discapacitades. La Rosa i l'Aurora hi presenten la comunicació «Biblioteca pública y discapacidad: recursos y servicios para todos».