Per Sant Jordi: «Un tast de… t’agradaria seguir llegint?» i taula d’intercanvi de llibres (21 i 22 d’abril)

Una de les activitats de Sant Jordi que organitza tradicionalment la Comissió de Dinamització Lingüística de la Facultat (CDL) i que enguany arriba a la vuitena edició és «Un tast de… t’agradaria seguir llegint?», una selecció de fragments d’obres literàries novel·la, relat breu, teatre o assaig que adorna aquesta setmana les escales de la Facultat per tal de suggerir lectures i compres de llibres als estadants de l’edifici. Estudiants i professors de la Facultat han col·laborat amb la CDL en la tria dels textos.

Recordem, a més, que els dies 21 i 22 d’abril estarà instal·lada a la planta baixa de la Facultat la també tradicional taula d’intercanvi de llibres adreçada a estudiants, professors i PAS.