Segon torneig de futbol de PDI-PAS i estudiants

El passat divendres, dia 22, va tenir lloc la segona jornada esportiva del curs dedicada al futbol (podeu llegir aquí la crònica de la primera edició). Aquesta vegada, l’equip de PDI i PAS format pel degà, Ernest Abadal; el professor de CAV, Carlos Aguilar; el logístic del centre, José Luís Ceballos; i el tècnic d’informàtica, Carlos Muñoz, va comptar amb dos valuosos fitxatges nous: el tècnic d’audiovisuals, Jordi Capella, i el professor Andreu Sulé. Al seu torn, els estudiants es van poder repartir en tres equips, ja que, a més dels ja veteraníssims alumnes del grau d’IiD, una nodrida representació d’estudiants de primer curs d’IiD i d’INFOCOM va acudir a la concentració. Després d’una disputada competició de quatre partidets, l’equip de PAS-PDI es va erigir en campió del torneig.