Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Seminari de l’Aula Jordi Rubió i Balaguer: «Viquipèdia: més enllà del coneixement obert»

novembre 25, 2015 @ 16:00 - 17:00

La Viquipèdia és una iniciativa que té molts vessants: es tracta d’un contingut cultural d’accés lliure, serveix per a propòsits educatius, s’elabora de manera col·laborativa, disposa d’una tecnologia molt avançada i està sostinguda per mitjà de micropatrocinis. L’objectiu de la taula rodona és realitzar una aproximació multidisciplinària a la Viquipèdia i analitzar-la des de tots aquests punts de vista.

Presenta i modera: Àlex Hinojo, mànager de programes culturals d’Amical Wikimedia

Ponents:

• Eduard Aibar, professor agregat de la Universitat Oberta de Catalunya
  • Amador Álvarez, director de processos i millores de la gestió de l’Ajuntament de Barcelona
  • Carme Fenoll, cap del Servei de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya
  • Toni Hermoso, bioinformàtic al Centre de Regulació Genòmica, soci de Softcatalà

Dia i hora: dimecres, 25 de novembre de 2015, a les 17 h

Lloc: Facultat de Biblioteconomia i Documentació, c. Melcior de Palau 140, espai 210 (Aula Jordi Rubió i Balaguer)

Entrada lliure. Us preguem que prèviament confirmeu la vostra assistència a: mercegarciab@ub.edu.

Mostra els detalls

Data: