• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Seminari del CRICC: «Plagi acadèmic: com abordar-lo des de la Universitat» (17 d’octubre)

octubre 17, 2018 @ 15:00 - 16:00

El Centre de Recerca en Informació, Comunicació i Cultura (CRICC) de la Universitat de Barcelona inaugura els seus seminaris amb la intervenció d’Ignasi Labastida, doctor en Física i responsable de la Unitat de Recerca del CRAI de la Universitat de Barcelona amb un tema de gran actualitat: el plagi acadèmic.

La còpia, el plagi, les citacions, les eines de detecció juntament amb el comentari d’alguns casos seran algunes de les qüestions que s’hi tractaran.

Presentarà la sessió Carina Rey, professora de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació i membre del CRICC.

Dia i hora: dimecres, 17 d’octubre de 2018, a les 16 h
Lloc: Facultat de Biblioteconomia i Documentació, c. Melcior de Palau, 140, Sala de Juntes, espai 206

Entrada lliure. Us preguem que confirmeu la vostra assistència prèviament a cricc.info@ub.edu.

Mostra els detalls

Data: