Seminari «Els rols professionals dels documentalistes audiovisuals»

El passat 24 d’abril va tenir lloc, a la Sala d’actes de la Facultat, el seminari «Els rols professionals dels documentalistes audiovisuals».
La sessió, organitzada per l’assignatura Documentació audiovisual del grau de Comunicació Audiovisual, era oberta als estudiants de tots els graus de la Facultat i va estar moderada pel professor Javier Guallar. Van intervenir tres professionals titulats en els darrers anys a la Facultat, que van mostrar als assistents una diversitat de rols i d’activitats dintre de l’àmbit de la documentació audiovisual:
  • Laura Anton (Betevé) va oferir el punt de vista del documentalista en el centre de documentació d’una televisió, en el qual predomina el treball relacionat amb els informatius.
  • Judit Pujadas (Gestmusic), va mostrar el rol de la documentació en una productora especialitzada en programes televisius d’entreteniment de tan d’èxit com ara Operación Triunfo.
  • Sònia Lillo va compartir la seva experiència com a documentalista researcher freelance, centrant-se en els darrers projectes en els quals ha participat: This is Art i Foodie Love.