Professorat

Sessions de cloenda del projecte eMEDia a Tunísia

Els passats 21 i 22 de maig de 2017, el professor Sergio Villanueva i l’ajudant de recerca Seda Atabay, membres del projecte internacional de cooperació universitària eMEDia on participen diversos professors de la Facultat, van ser a la Université de Sfax (Tunísia) a les sessions de cloenda del projecte. Sergio Villanueva hi va fer la conferència titulada «Participatory narratives construction: towards co-creation of a pluralistic journalism» i Seda Atabay va liderar un taller d’avaluació per tal de recollir impressions i indicadors de qualitat entre els socis del projecte i els professors i alumnes que han participat en el màster.

El projecte eMEDia promou l’ensenyament del periodisme multisuport en una perspectiva euromediterrània i està finançat per la Comissió Europea en el marc del programa Tempus. Està coordinat per la Unió d’Universitats de la Mediterrània i, a més de la Universitat de Barcelona, hi participen la Universitat de Tampere (Finlàndia), la Libera Università di Lingue e Comunicazione (Milà, Itàlia) i tres universitats tunisianes: Sousse, Sfax i La Manouba.