Setmana de congressos a la Facultat: dia 10, #EDICIC2019 #JECCDOC2019

El 10 de juliol de 2019 ha estat el segon dia del IX Encuentro Ibérico de la Asociación de Educación e Investigación en Ciencia de la Información de Iberoamérica y el Caribe (EDICIC), que ha coincidit amb les III Jornadas de Estudiantes de Ciencias de la Documentación (JEDCCDOC 2019). La conferència principal del matí, conjunta dels dos congressos, ha estat a càrrec de Jordi Graells: «Gobernando desde la experiencia de usuario del ciudadano». Al llarg del dia han tingut lloc diverses sessions de  Comunicacions i del Consorci Doctoral i la sessió de pòsters.

A la tarda hem comptat amb dues taules rodones d’EDICIC: «Horizontes y caminos de la ciencia abierta» i «Oportunidades y experiencias en materia de proyectos e intercambios docentes internacionales» i un taller conjunt dels dos congressos: Uso de redes sociales en unidades de información» a càrrec de Julio Alonso Arévalo. Un cop acabat el taller, s’ha habilitat un espai obert d’intercanvi acadèmic i organitzat una visita guiada per les instal·lacions de la Facultat. La jornada s’ha finalitzat amb el sopar de gala d’EDICIC.

Conferència Jordi Graells jornades #JECCDOC2019.

Comunicacions de la Jornada d’estudiants #JECCDOC2019 (Laura Prilló).

Presentacions del Consorcio doctoral EDICIC (Tomàs Molina).

Exposicions de pòsters d’EDICIC (Gema Santos).

Taula rodona sobre ciència oberta.