«Setmana de la INFOCOM» adreçada a estudiants de secundària i batxillerat (26-29 de gener)

dilluns, 26 gener 2015 - 10:00 a dijous, 29 gener 2015 - 13:00

La Facultat organitza la «Setmana de la INFOCOM» que tindrà lloc del 26 al 29 de gener amb l’objectiu de donar a conèixer als estudiants de 4t d'ESO i de 1r de Batxillerat les especialitats que s'estudien a la Facultat de Biblioteconomia i Documentació, tant al grau d'Informació i Documentació com al de Comunicació Audiovisual. Els estudiants hi podran realitzar tallers pràctics i participatius sobre temes específics dels nostres àmbits, conduïts pel professorat:

Les sessions tindran lloc a la Facultat, de 9 a 12 del matí. Les activitats són gratuïtes i la inscripció s'ha de fer per correu electrònic a la Secretaria: mercegarciab@ub.edu.

A més, en el marc del programa La UB divulga, Theatrum Sapientiae, una iniciativa de la UB que té l’objectiu de donar a conèixer al públic en general i als estudiants de Secundària i Batxillerat personatges destacats de la ciència catalana, ha preparat aquest any una obra sobre Jordi Rubió Balaguer que ha titulat Jordi Rubió i l’esperit del llibre i es representarà a l’Aula Capella de l’Edifici Històric durant els mesos d’octubre, novembre i desembre. Les inscripcions es gestionen a través d'aquest formulari.