Social Startup Meeting Barcelona, una trobada d’estudiants interessats en emprenedoria social

Del 3 al 5 de maig, tindrà lloc a Barcelona la Social Startup Meeting Barcelona, organitzada per la UB i altres entitats. Es tracta d’una activitat de cap de setmana adreçada a estudiants, que té l’objectiu d’impulsar iniciatives emprenedores de caràcter social, amb base tecnològica, mediambiental, cultural, etc., i que pretén que aquestes iniciatives es puguin desenvolupar com a negoci després de la trobada. Hi intervindran persones amb diferents perfils professionals (programació, disseny, màrqueting, desenvolupament de productes, etc.), totes elles emprenedores i amb inquietuds socials.

El programa es desenvolupa segons la metodologia d’aprendre creant aprovada des del 2007 per Startup Weekend, que dóna suport a la trobada i els estudiants d’ensenyament de perfil tecnològic poden acollir-se a un preu reduït de 25 euros. Les places són limitades.

Per a més informació: http://www.ub.edu/socialstartupbcn/ca/